Klantenservice

Klantenservice

Wij doen er alles aan om u via onze website uitgebreid en volledig te informeren over de artikelen. Mocht een artikel desondanks niet aan uw verwachting voldoen, dan kan deze geretourneerd worden en ontvangt u het aankoopbedrag retour.

Voor retourneren geldt de volgende retourprocedure:
De te retourneren artikelen moeten binnen 14 dagen aangemeld worden via info@bfactory.nl Vermeld in deze email:
Ordernummer
Artikel
NAW gegevens

U ontvangt van ons hierop binnen 5 werkdagen reactie.
De retournering dient binnen 21 dagen na ontvangst van je bestelling verstuurd te worden naar:
Bfactory
Remmerden 58
3911 TZ Rhenen

Een retourzending wordt alleen geaccepteerd als:
De retouren zijn aangemeld via info@bfactory.nl
De artikelen onbeschadigd zijn.
De zending deugdelijk verpakt is en voldoende gefrankeerd.

Totdat de zending bij ons binnen is, ligt de verantwoordelijkheid van de geretourneerde producten bij de klant. Voldoet uw retourzending aan bovengenoemde voorwaarden, dan ontvangt de klant het retourbedrag binnen 30 dagen retour op de bankrekening. Kosten van retourverzending worden niet vergoed.

Voor eventuele vragen kunt u een e-mail sturen aan info@bfactory.nl

Klachten

Indien u klachten heeft over onze producten dan kunt u hier contact met ons over opnemen via info@bfactory.nl. Wij zullen binnen 5 werkdagen een ontvangstbevestiging van uw klacht sturen. Binnen 10 werkdagen krijgt u van ons antwoord op uw klacht. Indien u niet akkoord bent met onze oplossing dan kunt u contact opnemen met de onafhankelijke geschillencommissie van het webshop keurmerk waarbij Bbuy is aangesloten. Dit kan via www.keurmerk.info.